• A casa
  • Blog
  • Cumu principià un mulinu di cunversione di carta?

Cumu principià un mulinu di cunversione di carta?

Comu tutti sapemu, a carta di a casa hè a nostra necessità di ogni ghjornu.Nimu pò campà senza ellu.Cum'ellu hà u grande percentuale di u mercatu, certi amichi volenu unisce à l'industria di carta di casa.Iè, un affari di cunversione di carta hè una bona opportunità per guadagnà soldi.Ma sapete cumu inizià un mulinu di cunversione di carta di casa?A prima cosa chì duvete fà hè quella carta finita chì vulete pruduce, poi andate à cumprà macchine è equipaghji pertinenti, surghjendu a materia prima: rotulu di carta mamma, i materiali di imballaggio, u locu è u travagliu di carta cunnessu chì avete bisognu à fà. crià un mulinu di cunversione di carta.

I categurie di carta di casa

Ci hè parechje carta di casa cù diversi usu.Per u bagnu, di solitu hè a carta igienica è a tovagliola per pulisce e mani.Ci hè a carta di cucina in a carta di cucina.I tovaglioli di carta, tissuti faciale in a sala di pranzu, è i tovaglioli di u zitellu, etc.

banner

Macchine è attrezzature per a cunversione di carta

L'attrezzatura di trasfurmazioni di rotulu di carta igienica si riferisce principalmente à a macchina di riavvolgimentu, a tagliatrice di carta di sega a nastro, a macchina di sigillatura un inseme di macchinari di carta igienica, principalmente aduprata per a carta igienica in rotulu 1-3 strati di riavvolgimentu, tagliu in rotuli è imballaggio in prudutti finiti.E ci sò parechje marche di sti machini cù diverse specificazioni è qualità.Pudete sceglie quale hè più adattatu per u vostru pianu.

annu (1)

U tissutu faciale molle, imballatu cù saccu di plastica.Sta forma di carta hè generalmente usata in supermercati, usu in casa in Asia.Per i tissuti faciali, i machini includenu una pompa di pompa, una grande macchina rotativa di taglio di carta, una macchina di imballaggio tridimensionale.

I tovaglioli di carta anu ancu bisognu di l'equipaggiu cunnessu secondu a specificazione di i vostri prudutti.I machini implicanu ancu diverse specificazioni, cum'è diverse dimensioni, diverse pieghe, diverse packaging.etc

Cusì avete bisognu di cumprà macchine relative basate nantu à a carta chì avete bisognu di pruduce.

A materia prima:rotulu di carta mamma

Per carta di casa differente, u so rollu di carta madre di basa di materie prime ùn sò micca diffirenti.

U mulino di pulping produce a carta secondu a vostra specificazione, u pesu di basa, strati, larghezza di rotulu secondu i vostri bisogni.Cum'è per a carta igienica, assai clienti preferanu 15gsm, 2ply/3ply, 1400mm roll width.Per i tovaglioli di carta, certi clienti preferanu 18gsm, 1ply, a larghezza di u rotulu anderà secondu a dimensione di i tovaglioli.Per a carta di cucina, i 19gsm, 20gsm sò l'usu cumuni.

A carta Shengsheng hè un prufessore di pasta è di carta prufessiunale.Puderanu fà diversi tipi di rotulu mamma di carta basatu nantu à i vostri bisogni, una larga gamma di pesu di basa, larghezza di trim.

Sè avete bisognu di u rollu mamma di carta, cuntattate àsales1@gxsspaper.com, Whatsapp: +86-19911269846.

annu (2)
Magazzinu di rotulu di carta bianca

I materiali di imballaggio cumpresi u saccu di plastica, o carta di imballaggio, scatula di cartone.Di solitu persunalizatu secondu i vostri bisogni '.À u locu, pudete sceglie un locu chì pensate chì hè adattatu per a vostra finanza.U travagliu di carta per a registrazione, generalmente dura una settimana, ma questu dipende da a vostra prucedura lucale.

Da sopra, pensu chì avete una vista grossa di cumu inizià un mulinu di cunversione di carta.Sì avete più idee megliu, felice di sparte cun noi quì.


Tempu di Postu: Nov-25-2022