• A casa
  • Blog
  • Tovaglioli di carta VS tovaglioli di tela

Tovaglioli di carta VS tovaglioli di tela

1. tovaglioli di carta

Una tovagliola di carta hè un pruduttu di carta chì hè designatu per serve a listessa funzione cum'è una tovagliola di carta.Dopu avè statu cuncepitu specificamente per l'usu durante i pranzi, sò spessu dati in ristoranti in u locu di tovaglioli di tela o tovaglioli di carta.Di solitu ùn sò micca durable è duvete aspittà di scaccià dopu un solu usu.

I tovaglioli di carta sò una alternativa ecologica à i tovaglioli di tela.Sò dispunibuli è venenu in parechje forme, dimensioni è spessori diffirenti.U gruixu di a tovaglia di carta hè una cunsiderazione impurtante quandu si compra, postu chì affettarà quantu dura prima di strappare.Puderanu ancu esse culori diffirenti da una parte di l'altru.Certi tovaglioli di carta anu i dui lati culurati.I tovaglioli di carta venenu ancu in parechje texture è mudelli diffirenti.I napkins ponu avè un finitu brillanti o matte, è alcuni sò embossed or patterned.

Vantaggi è svantaghji di Paper Dinner Napkins

I tovaglioli di carta sò una opzione più ecologica cà i tovaglioli di tela.Sò fatti di carta riciclata, chì riduce a necessità di novi arburi per esse tagliati.I tovaglioli di carta risparmianu ancu l'acqua perchè ùn anu micca bisognu di lavà.

Sò ancu menu caru cà i napkins di tela.I tovaglioli di carta sò menu caru perchè ùn anu micca bisognu di acqua o sapone per a pulizia è ponu esse riciclati dopu l'usu.

Ci sò uni pochi svantaghji à i napkins di carta.Puderanu esse messy, cum'è spessu fughjenu è passanu per e mani. I tovaglioli di carta ùn sò micca biodegradabili è necessitanu una grande quantità di risorse per fà.In ogni casu, i tovaglioli di carta mantenenu sempre assai benefici, cum'è a capacità di assorbe liquidi è altre sustanzi chì altrimente macchiarianu vestiti o mobili, l'accessibilità di i tovaglioli di carta in paragunà à l'altri opzioni in u mercatu, è chì 

Tovaglioli di carta vs tela - Quale hè megliu?

2. tovaglioli di carta o tovaglioli di tela

Avè tovaglioli di carta in una festa di cena hè un modu più prezzu per andà, ma questu ùn hè micca sempre l'opzione preferita.Quandu si tratta di pulizziari dopu a festa, i tovaglioli di carta ùn sò micca cusì faciuli di pulizziari.A pulitura di una tovagliola di tela hè simplice quant'è scaccià in a lavatrice, chì ùn hè micca u casu cù i tovaglioli di carta.I tovaglioli di carta anu ancu una tendenza à strappare o strappare, chì ponu fà a pulizia assai più difficiule.

Sè vo circate qualcosa di più ecologicu, allora i tovaglioli di tela sò a strada per andà.tela

Sceglie un culore di tovaglioli di carta chì currisponde à a vostra decorazione

3. tovaglioli di carta culori

I culori sò impurtanti!Se pensa à andà cun un tema di culore, pruvate à truvà un culore di tovaglioli di carta chì cumplementarià u vostru tema.

Sceglie una taglia di tovaglioli di carta

Ci hè una varietà di dimensioni di tovaglioli di carta dispunibili.A dimensione di u tovagliolu di carta più populari hè u quadru di 16 "x 16".

Dunque, se pensa à persunalizà i vostri tovaglioli di carta, per piacè cuntattate a carta Shengsheng chì hè un fabricatore prufessiunale di tovaglioli di carta à + 86-19911269846.


Tempu di Postu: Nov-10-2022