• A casa
  • Blog
  • A Diversa Gamma di Tovaglioli di Carta per i Ristoranti è i Diversi Usi Dentru

A Diversa Gamma di Tovaglioli di Carta per i Ristoranti è i Diversi Usi Dentru

L'usu di una tovagliola di carta hè una alternativa eccellente per quelli chì sò attenti à l'ambiente è volenu evitari l'usu di prudutti di plastica.I tovaglioli di cena di carta sò fatti da una varietà di materiali, cumpresu u cuntenutu riciclatu, fibri senza arburi è u cuttuni.

Chì sò i benefici di l'usu di tovaglioli di carta?

imagine-1668393924

I tovaglioli di carta di cena sò, sicuru, una opzione ecologica.I tovaglioli di carta sò assai boni è, cù l'equipaggiu ghjustu, ponu esse fatti in grande quantità.I tovaglioli di carta sò ancu in una varietà di culori, mudelli è dimensioni.

I tovaglioli di carta sò più assorbenti cà i tovaglioli di tela.Sò ancu più faciuli di trasportà perchè ùn anu micca bisognu à esse guardatu in un cespugliu di lavanderia è ùn ponu micca esse arruvinati da spills.

Diversi tipi di tovaglioli di carta in relazione à u so usu in i ristoranti

imagine-1668394199

Diversi tipi di tovaglioli di carta sò usati in diverse situazioni.In un ristorante, i tovaglioli di linu o di tela sò spessu furniti per ogni patronu, cù tovaglioli di carta in l'eventuali chì ùn ci hè micca un tela o tovaglioli di tela disponibile per una certa ragione.I tovaglioli di linu è di tela sò generalmente bianchi, ma ponu esse di qualsiasi culore o disignu.I tovaglioli di carta pò esse di qualsiasi culore o disignu, ma sò generalmente bianchi.I tovaglioli di carta sò generalmente furniti per ordini da asportu è da i fast-food.I tovaglioli di cocktail di carta bianca sò usati per cocktails.

Cumu sceglite u Best Paper Hotel Napkin?

imagine-1668394275

I tovaglioli di carta di hotel sò un must-have per ogni ristorante.Puderanu esse aduprati per ogni quantità di cose, cum'è asciugà spills, asciugà a manu è più.Quandu circate di cumprà tovaglioli di carta di hotel, vi vulete cunsiderà i seguenti punti:

Liscezza di a carta: u più liscia a carta, u menu prubabile chì si strapparà durante l'usu.

Smoothness of the fold: Vulete una carta chì si piega facilmente senza alcunu strappi o bordi aspri.

Durabilità: Questu hè determinatu da quantu strettu u paper hè intrecciatu è quantu hè grossu.

Costu : Vulete assicuratevi chì i tovaglioli di carta chì cumprate anu un prezzu ragiunate. Più liscia hè a carta, menu hè prubabile chì si strapparà durante l'usu. .

A durabilità hè determinata da quantu strettu a carta hè tessuta inseme è quantu hè grossu. U costu pò esse determinatu da u prezzu di l'etichetta di prezzu nantu à pile di tovaglioli di carta acquistati da magazzini cum'è Walmart è Target.

Siccomu ci sò tanti tipi di tovaglioli, allora se vulete persunalizà i tovaglioli di carta, per piacè cuntattateci à @+86-19911269846,sales1@gxsspaper.com


Tempu di Postu: Nov-21-2022